Fotograf Nunta Profesionist Din Bucuresti

Aici poti vedea portofoliul meu ca fotograf de nunta profesionist din Bucuresti. Si daca vei avea timpul si rabdarea necesare, mai jos (dupa albume) te invit sa citesti mai multe detalii despre mine si serviciile mele la nunta.

Albume fotograf de nunta

O mica introducere – Selectii

fotograf nunta - selectii

 

Emotii

emotii - fotograf nunta bucuresti

 

Georgiana si Viorel

fotograf nunta - georgiana si viorel

 

Irina si Alex

fotograf profesionist nunta

 

Andreea si Edi

foto nunta

 

Roxana si Alin

fotografi nunta

 

Raluca si Alex

fotograf profesionist nunta bucuresti

 

Larisa si Alexandru

nunta larisa si alexandru

 

Madalina si Vasi

fotograf de nunta bucuresti

Fotograf profesionist de nunta din Bucuresti

In calitate de fotograf profesionist la nunta, pun foarte multa pasiune si ma dedic 100%, pentru ca fac cu placere aceasta meserie. Pentru mine, fiecare noua nunta este o noua poveste pe care vreau sa o redau cat mai frumos. Da, pentru mine nuntile sunt povesti. Daca si tu ma vei alege pe mine sa iti „scriu” povestea, te asigur ca imi voi folosi toata experienta acumulata, pentru un rezultat pe masura asteptarilor tale.

Inca de la inceput, ne vom sfatui cu privire lat tot ce va implica colaborarea noastra. Ca fotograf profesionist, dar si ca om, eu sunt foarte deschis si comunicativ. Nu ma voi zgarci sa-ti ofer toata consilierea de care ai nevoie. Fie ca e vorba de pozitionarea voastra in cadre care sa va avantajeze sau de alegerea locatiei pentru sedinta foto. In general, cu orice va putea aduce un plus fotografiilor.

Nu voi stramba din nas la eventualele tale idei sau propuneri. Pentru mine comunicarea este foarte importanta pentru reusita rezultatului final si nu am aroganta celui care le stie el pe toate.

Vreau sa te aigur ca dotarile mele tehnice sunt de ultima ora. Pornind de la aparate foto, obiective si blitz-uri, pana la lumini, blende, etc. Cu toate acestea din urma, voi fi ajutat de catre asistentul meu, impreuna cu care voi veni. Tot eu, iti pot recomanda la nunta, pentru partea de video, un cameraman profesionist.

Povestitorul de nunti – Mihai Roman

Ca profesionist, eu acord o foarte mare atentie tuturor momentelor importante de pe parcursul unei nunti. De asemenea, imi place sa acord aceeasi atentie si micilor detalii. Probabil, daca ai vizionat fotografiile mele, ai observat asta. La fel ca si faptul ca mie imi plac culorile vii si, uneori (cand consider ca este cazul), pozele alb-negru.

Trebue sa mai stii ca, in cazul meu, nu vei sta cu lunile in asteptarea fotografiilor. Sunt expert in editarea profesionala si rapida a pozelor si, pentru asta, folosesc cele mai bune programe de editare, cu licenta.

Imi place sa folosesc si retelele de socializare. Gasesti link-urile catre paginile mele in stanga, in josul paginii. Cel mai des sunt activ sunt pe Facebook. Acolo ma bucur sa am alaturi peste 50 de mii de oameni ce apreciaza munca mea. Acolo postez de cate ori am noutati. Asa ca, daca vrei si tu sa fii la curent cu cele mai recente realizari ale mele, te invit sa mi te alaturi printr-un simplu Like aici.

Daca ti-am starnit interesul, ma poti contacta pentru a face o rezervare, pentru mai multe informatii sau imi poti cere o oferta de pret. Sunt din Bucuresti, dar in masura posibilitatii pot veni ca fotograf la nunta ta, chiar daca aceasta are loc in alta localitate sau in alta tara.

Eu sunt Mihai Roman, fotograf profesionist si povestesc nunti, prin imagini. Vrei sa fii povestea mea?

Fotograf Nunta Profesionist Din Bucuresti
4.9 (98.4%) 25 vote[s]