Fotograf Nunta

Fotograf de nunta din Bucuresti

Aici poti vedea portofoliul meu ca fotograf de nunta profesionist din Bucuresti. De asemenea, daca vei avea timpul si rabdarea necesare, mai jos (dupa albume), te invit sa citesti mai multe detalii despre mine si serviciile mele.

fotografii biserica

Album foto biserica

Fotografii de detaliu

cum am facut

Cum am facut

denisa adrian

Denisa si Adrian

roxana andrei - nunta bucovina

Roxana si Andrei

Alexandra si Raphael

fotograf profesionist nunta bucuresti

Raluca si Alex

fotograf profesionist nunta 1

Irina si Alex

fotograf nunta - georgiana si viorel

Georgiana si Viorel

fotografi nunta

Roxana si Alin

foto nunta

Andreea si Edi

nunta larisa si alexandru

Larisa si Alexandru

fotograf de nunta bucuresti

Madalina si Vasi

Mihai Roman - Povestitorul de nunti

In calitate de fotograf profesionist la nunta, pun foarte multa pasiune si ma dedic 100%, pentru ca fac cu placere aceasta meserie. Pentru mine, fiecare noua nunta este o noua poveste pe care vreau sa o redau cat mai frumos. Da, pentru mine nuntile sunt povesti. Daca si tu ma vei alege pe mine sa iti „scriu” povestea, te asigur ca imi voi folosi toata experienta acumulata, pentru un rezultat pe masura asteptarilor tale.

Fotograf profesionist din Bucuresti

Inca de la inceput, ne vom sfatui cu privire la tot ce va implica colaborarea noastra. Ca fotograf profesionist, dar si ca om, eu sunt foarte deschis si comunicativ. Nu ma voi zgarci sa-ti ofer toata consilierea de care ai nevoie. Fie ca e vorba de pozitionarea voastra in cadre care sa va avantajeze sau de alegerea locatiei pentru sedinta foto. In general, cu orice va putea aduce un plus fotografiilor.

Nu voi stramba din nas la eventualele tale idei sau propuneri. Pentru mine comunicarea este foarte importanta pentru reusita rezultatului final si nu am aroganta celui care le stie el pe toate.

Vreau sa te asigur ca dotarile mele tehnice sunt de ultima ora. Pornind de la aparate foto, obiective si blitz-uri, pana la lumini, blende, etc. Cu toate acestea din urma, voi fi ajutat de catre asistentul meu, impreuna cu care voi veni. Tot eu, iti pot recomanda la nunta, pentru partea de video, un cameraman profesionist din Bucuresti, de asemenea.

miri sub clar de luna
miri

Fotografii de nunta profesionale

Acord o foarte mare atentie tuturor momentelor importante de pe parcursul unei nunti, dar si micilor detalii. Probabil, daca ai vizionat fotografiile mele, ai observat asta. Imi plac culorile vii si, uneori (cand consider ca este cazul), pozele alb-negru.
Trebue sa mai stii ca, in cazul meu, nu vei sta cu lunile in asteptarea fotografiilor. Sunt expert in editarea profesionala si rapida a pozelor si, pentru asta, folosesc cele mai bune programe de editare, cu licenta.

Mihai Roman pe Facebook si nu numai

Imi place sa folosesc si retelele de socializare. Gasesti link-urile catre paginile mele in stanga, in josul paginii. Cel mai des sunt activ sunt pe Facebook. Acolo ma bucur sa am alaturi peste 69 de mii de oameni ce apreciaza munca mea. Acolo postez de cate ori am noutati. Asa ca, daca vrei si tu sa fii la curent cu cele mai recente realizari ale mele, te invit sa mi te alaturi printr-un simplu Like.

Daca ti-am starnit interesul, ma poti contacta pentru a face o rezervare, pentru mai multe informatii sau imi poti cere o oferta de pret. Sunt din Bucuresti, dar in masura posibilitatii pot veni ca fotograf la nunta ta, chiar daca aceasta are loc in alta localitate sau in alta tara.

Eu sunt Mihai Roman, fotograf profesionist si povestesc nunti, prin imagini. Vrei sa fii povestea mea?

mireasa verighete
Fotograf Nunta
5 (99.9%) 386 vote[s]